Készlet feltöltve, újdonságokkal is! Kereső szavak: cowboy, béka, pingvin, sapi, fekete macska, leopárd, szellem, csontváz! Fotók feltöltése folyamatban! KIÁRUSÍTÁS!!!! Számos gyöngy AKCIÓS áron kapható! Készlet erejéig vagy visszavonásig!

Rendelési kisokos, segédlet, információ

Rendelési kisokos, segédlet, információ

 

Adatok kitöltése

 

Kérlek ügyelj arra, hogy minden adatod helyesen legyen kitöltve! A rendszer teljesen automikus lett. Az általad megadott postázási címre készíti a GLS matricát és a számlázási címre számláz!!! Nincs lehetőség módosításra!!!!! Számlázi címedet ne a megjegyzésbe írd! (Sajnos nem egyszer találkoztunk vele!) Ilyen esetben a rendelést törölni tudjuk csak és profilodban az adatok javítása, helyes megadása után tudsz újra rendelni. 

FIGYELEM! A rendelés végén a megjegyzés rovatba ne hagyj üzenetet a futárnak mert nem tudjuk átadni, a rendszer nem veszi át a csomagcímkére. Ha szállítással kapcsolatban lesz bármilyen kérésed akkor ezt majd a futárszolgálat felé tudod jelezni, azokon az elérhetőségeken amit a GLS küld neked e-mailben, amikor arról értesít, hogy feladtuk neked a csomagodat. 

 

 

Hogyan készül el a rendelésem? 

 

Egyedi rendelésedet kérésedre fel is fűzzük neked, ehhez nincs más dolgod, mint a rendelés utolsó szakaszában található kérdőívet kitölteni. Itt megadhatod, hogy milyen ékszert szeretnél és a  gyöngyök sorrendjét is leírhatod.

Ha több egyedi összeállítást is szeretnél készíteni, akkor célszerűbb őket külön rendelésben leadni. Így sem kell majd két postaköltséget fizetned! Az első rendelésed szállítási módjánál válaszd a „További rendelést adok le, később választok szállítási és fizetési módot.” módot. Az utolsó rendelésednél pedig válaszd ki a neked tetsző szállítási és fizetési módot. Így a szállítási költség csak egyszer kerül kiszámlázásra.

 

Hogyan válogassam össze a gyöngyöket?

 

Fontos, hogy ha azt szeretnéd, hogy egyedi rendelésedet mi készítsük el, akkor a webshopból mindenképpen válassz hozzá zsinórt is, mert csak erre a biztonsági zsinórra fűzzük fel, és felelősséget is csak az általunk készített ékszerekre tudunk vállalni! Ha cumiláncot szeretnél fűzetni akkor mindenképp válassz a webshopban csipeszt is hozzá. 

Csipeszes cumi-, és rágcsaláncokhoz kb. 11-15 db. gyöngy kell, attól függően, hogy milyen méretű gyöngyöket válogatsz össze. (Pl. 9mm-es gyöngyből a 11 is nagyon kevés, de a 15mm-es gyöngyökből pont 11 a megefelelő hossz. )

Minden gyöngy leírásában szerepel a mérete is, vonalzón nézve könnyen kimérhető hogy mekkorák is ezek a gyöngyök. Csipeszes láncoknál a gyöngyök között mindig csomózni szoktunk. A csomó mérete kb. 1-1,5mm, így egy lánc hossza kb. 25-30cm között lesz.

 

Hogyan tartsam karban szilikon ékszereinket?

 

Tisztántartásuk nagyon egyszerű. A szilikon egy hidrofób anyag, nem telepednek meg rajta a baktériumok, nem szív magába semmilyen káros anyagot. Napi karbantartásként elegendő leöblíteni vízzel, ez könnyedén dörzsölés nélkül eltávolítja róla a szöszöket.

Amennyiben első használat előtt ragaszkodsz mégis valamilyen fertőtlenítéshez akkor a legegyszerűbben ezt kifőzéssel teheted meg. Figyelni kell, hogy bő vízben történjen és a zsinór ne érjen a forró edény víz nélküli részéhez, esetleg tűz közelébe. Ezenkívül teheted mosogató- és mosógépbe is. 

 

Ügyfélszolgálat.

 

Kérlek vedd figyelembe, hogy a webshopunk családi kisvállalkozás, főállásunk mellett foglalkozunk vele.

Kereskedelemben dolgozunk, változó munkabeosztással, emiatt sajnos telefont felvenni napközben nagy valószínűséggel nem fogunk tudni.

Kérdéssel, kéréssel bátran keress minket e-mailben (pilharcz.andi@gmail.com) vagy facebook oldalunknak (www.facebook.com/pandasilicone) írt privát üzenetben.  Amint lehetőségünk engedi válaszolni fogunk rá.

Rendelésed állapotával kapcsolatos kérdések előtt kérlek ellenőrizd e-mailben vagy felhasználói fiókodban, hogy milyen állapotban van a rendelésed, mivel a webshop MINDEN FONTOS VÁLTOZÁSRÓL értesít.

A rendelés leadása után elsőként egy automatikus e-mailt fogsz kapni. Később érkezni fog még egy visszaigazolás melyben a rendelés státusza „Visszaigazolt” állapotba került. Ebben az üzenetben találod majd az utaláshoz szükséges adatokat is.

Amint rendelésed összeválogattuk, és becsomagoltuk, küldünk még egy értesítést melyben rendelésed állapota „Összekészített/ csomagolható” állapotba kerül.  Ez azt jelenti, hogy aznap vagy másnap postára adjuk, erről újabb igazolást kapsz, ekkor a rendelésed „Postázva/ átadva” állapotba kerül.  Utolsó lépésként, egy hónapon belül rendelésed "Teljesített" állapotba kerül, ekkor íródnak jóvá a hűségpontjaid és ekkor küldi ki a rendszer az elektronikus számlát is! Természetesen ha ezután még bármilyen problémát veszel észre, esetleg hiányosan kapod a rendelésed vagy nem azokat kapod amiket rendeltél, nyugodtan keress minket e-mailben.

 

Rendelés, szállítás

 

Szállítási díjaink belföldi postázásra vonatkoznak. 

Külföldi postázás megoldható, de kérlek ez esetben vedd fel velünk a kapcsolatot előtte.